Strategii de marketing pentru a impulsiona creșterea afacerilor

SA 1.4 Mihalache Roxana, Ungureanu George

Creșterea unei afaceri nu este ușoară. În primul rând, aveți nevoie de o idee viabilă. De acolo, trebuie să descoperiți o nișă profitabilă, să definiți o țintă demografică și să aveți ceva de valoare pentru a le vinde. Și fără strategiile de marketing potrivite pentru a vă alimenta creșterea, obținerea unui profit și menținerea pe linia de plutire este practic imposibilă.

Cu toate acestea, identificarea strategiilor potrivite pentru a vă comercializa afacerea este adesea asemănată cu știința rachetelor.

Majoritatea antreprenorilor sunt atât de ocupați să lucreze „în” afacerile lor, încât nu reușesc să lucreze „LA” afacerile lor. Ca rezultat al gestionării operațiunilor zilnice ale unei companii care include deținerea de clienți, cererile din lanțul de aprovizionare și multe altele, adesea neglijăm să folosim strategiile de marketing corecte care să contribuie la creșterea afacerii noastre.

Ce este nevoie pentru a face asta? Pur și simplu, trebuie să faceți un pas înapoi pentru o clipă. Trebuie să analizați și să înțelegeți mecanica de bază a mesajului dvs. și cum să ajungeți eficient la un public mai mare, fără a vă pierde cămașa. Secretul tuturor acestor lucruri? Indiferent de strategia de marketing pe care o folosiți, dacă nu aveți o pâlnie de vânzări eficientă și vă optimizați conversiile, veți arunca banii.

Care sunt cele mai bune strategii de marketing de utilizat?

  • Folosiți Social media

Nu ignorați rețelele sociale. Acolo se întâmplă așa-numita magie.

Unele companii au fost construite exclusiv pe spatele rețelelor sociale. La început poate fi intimidan, dar pe măsură ce construiți un impuls, veți găsi postarea pe social media pentru a deveni din ce în ce mai ușor în timp.

Desigur, ai putea angaja și un manager de social media, dacă bugetul îți permite. Dar dacă nu…… fii tu însuți Fii autentic. Postează-ți gândurile. Postează-ți produsele. Postați orice consideri relevant și util, care ar ajuta publicul dvs. să afle mai multe despre dvs. și despre afacerea dvs. sau despre industria în care vă aflați.

Folosiți mesaje directe pe platforme precum Instagram și chiar Snapchat sau Twitter pentru a ajunge la alte companii de succes sau chiar pentru a comunica cu potențialii clienți care ar putea să vă caute produsele și serviciile. Acesta este un marketing foarte puternic.

  • Creați tutoriale video

Una dintre cele mai eficiente modalități de a face cunoscută afacerea dvs. este să creați tutoriale video. Învățați oamenii ceva util. Tutorialele pas cu pas sunt la modă. Cu cât ești mai bun în acest sens și cu cât oferi mai multă valoare, cu atât îți poți spori mai rapid vizibilitatea și, în cele din urmă, vânzările.

Astăzi, YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare din lume în spatele Google. Ori de câte ori cineva vrea să învețe ceva vizual, se îndreaptă acolo. Probabil că ai făcut-o singur de nenumărate ori. Deci, întreabă-te ce ai putea preda în afacerea ta care ar ajuta consumatorii să rezolve anumite probleme? Ce v-a făcut să vă ocupați în primul rând de afaceri?Partea cea mai grea? Auzindu-ți propria voce redându-te și chiar te vezi pe tine. Acum, nu mai trebuie să apară vizual pe cameră, dar probabil va trebui să fii auzit. Te obișnuiești cu el în timp. Dar nu puteți ignora vizibilitatea și acoperirea YouTube, așa că ieșiți acolo și începeți să creați videoclipuri autentice și utile astăzi, chiar acum.

  • Începe cu un blog

Majoritatea oamenilor consideră că blogurile sunt banale, deoarece le lipsește vizibilitatea.

Adevărul este că blogul tău va fi ca un deșert sterp dacă nu știi ce faci. Dar nu este vorba doar de postarea ideilor dvs. pe propriul blog. Ar trebui să începeți blogul de autoritate.

Folosiți platforme precum Medium pentru a posta conținut. Răspundeți la întrebări despre Quora și Reddit. Sau ieșiți acolo pe platforma de publicare LinkedIn. Acestea sunt domenii de autoritate pe care oricine le poate posta, care au un public masiv, oferindu-vă o acoperire instantanee și imediată chiar acum. Asigurați-vă că faceți un blog eficient:

  • Nu posta conținut subțire.
  • Gândiți-vă la adăugarea de valoare.
  • Îți face griji că îți dezvălui toate secretele de afaceri?

Acordați oamenilor atât de multă valoare încât deveniți instantaneu o autoritate în ochii lor. Aceasta este una dintre cele mai puternice strategii pe care le puteți utiliza pentru a comercializa orice afacere.

  • Optimizare

Da, SEO poate fi înspăimântător. Dar poate fi și puternic. Și când înveți să-l valorifici și înveți SEO în mod corect, cerul este cu adevărat limita.

Există companii acolo care vă învață cum să utilizați PBN-uri umbrite și alte scheme de legături pentru a „păcăli” Google. S-ar putea obține rezultate pe termen scurt, dar pe termen lung veți ateriza în apă fierbinte. Nu puteți lua comenzi rapide cu SEO. La fel ca în mediul de afaceri, trebuie să depuneți munca și timpul dacă doriți să vedeți rezultatele.

Câteva sfaturi pentru a face acest lucru în mod corect? Nu trimiteți spam cuvintelor cheie.. Aceasta este una dintre cele mai mari greșeli pe care majoritatea oamenilor le fac. Creați-vă conținutul pentru oameni în timp ce omagiați și motoarele de căutare.

  • Utilizați Influențatori

Doriți să vă sporiți vizibilitatea pe rețelele de socializare fără a vă lua ani de zile pentru a construi publicul? Atunci ar trebui să folosiți cu siguranță influențatorii. Dar cheia este să găsești influențatorul potrivit. Ai putea opta pentru micro-influenți cu zeci de mii sau chiar o sută de mii de adepți.

Trucul? Găsiți influențatorul potrivit în nișa dvs., astfel încât să vizați publicul potrivit. Nu este vorba doar de răspândirea mesajului. Este vorba despre răspândirea mesajului dvs. către baza de consumatori potrivită. Dacă puteți face acest lucru în mod corespunzător, atunci puteți ajunge probabil la un public considerabil pentru nu prea mulți bani investiți atunci când vă gândiți la profitul potențial pe care îl poate obține. Dacă sistemele și produsele dvs. de vânzare sunt la locul lor, atunci acest lucru are sens. Dacă aveți o ofertă care se transformă în mod clar și pur și simplu vizează mai multă vizibilitate, atunci aceasta este probabil strategia de marketing potrivită pentru dvs. chiar acum. Evaluați situația și contactați influențatorii și evaluați prețurile acestora. Faceți mici teste și vedeți ce funcționează.

  • Crearea unui magnet excelent de plumb

Atât de multă eficiență în marketing se reduce la crearea unui magnet excelent de plumb. Am constatat că magnetul de plumb potrivit prezentat publicului potrivit poate avea rezultate explozive.

Cel mai bun mod de a face acest lucru este dacă puteți identifica punctele de durere potrivite și puteți prezenta o soluție în magnetul dvs. de plumb, atunci sunteți pe drumul cel bun.

Cu ce ​​problemă se confruntă consumatorii în nișa dvs.? Ce v-a determinat să intrați în afaceri în primul rând? Puneți-vă aceste întrebări înainte de a vă construi magnetul de plumb. Cu cât identificați mai bine problema sau punctele de durere de la început, cu atât veți fi mai bine la abordarea faptului cu o soluție în magnetul dvs. de plumb.

Ce tip de magnet de plumb ar trebui să construiți? Aceasta ar putea fi fie o carte electronică, o foaie de trișare, o listă de verificare, un videoclip și altele. Desigur, nu este vorba doar de magnetul de plumb. Trebuie să aveți o pagină de stoarcere cu o copie de vânzări fierbinte pentru a determina oamenii să cadă în pâlnia dvs. Dar totul începe cu un magnet de plumb excelent. Cu cât este mai bun, cu atât vei fi mai eficient la atingerea publicului tău.

  •  Folosiți reclame

Una dintre cele mai puternice metode pe care le puteți folosi pentru a comercializa aproape orice în aceste zile sunt reclamele de pe Facebook. Cu Facebook, puteți ajunge la un public foarte specific și îl puteți face foarte ușor.

Puteți viza după interes, vârstă, starea relațiilor, locația geografică și multe altele. Dar trucul aici pentru a obține rezultate excelente nu este doar despre traficul de clicuri. Trebuie să vă concentrați asupra conversiilor și redirecționării prin pixeli.

Dacă nu știi cum să instalezi Facebook Pixel pe site-ul tău, atunci trebuie să înveți cum să faci asta chiar acum. Chiar dacă nu difuzați reclame pe Facebook, vă puteți construi publicul cu un pixel. Pixelii urmăresc pe toți cei care vin pe site-ul dvs. și puteți crea publicuri personalizate în jurul lor. De exemplu, dacă postați conținut despre cum să învățați să conduceți un semi-camion și urmăriți vizitatorii cu pixeli, puteți comercializa apoi certificarea de conducere a camionului către persoanele care s-au arătat deja interesate de acest lucru, deoarece au vizitat pagina respectivă. Iar conversiile vor crește.

  •  Folosiți Linkedin

Aveți un videoclip în profilul dvs. LinkedIn?  Știați că puteți adăuga cu ușurință unul? De ce să nu vă faceți timp pentru a vă prezenta pe dvs. și afacerea dvs. Conectați-l la descrierea profilului dvs. Aceasta este o modalitate ușoară de a vă comercializa pasiv afacerea și, atunci când este realizată corect, poate duce la rezultate șocante.

Dacă aveți o mulțime de conexiuni pe LinkedIn și nu postați într-adevăr acolo, începeți imediat. Puteți ajunge la un public larg, mai ales atunci când postările dvs. devin virale. Acesta este un loc minunat pentru a transmite călătoria antreprenorială. Vorbește despre provocările tale și povestește. Cu cât poveștile tale sunt mai eficiente, cu atât potențialul tău este mai mare atunci când devii viral. De asemenea, puteți contacta alte companii și puteți colabora cu antreprenori cu aceeași idee pe LinkedIn. Este o resursă excelentă pentru toate lucrurile și prea mulți oameni trec cu vederea acest lucru.â

  • Utilizați secvențe de marketing prin e-mail

O parte din orice pâlnie bună de vânzare va fi o secvență de marketing prin e-mail. Acestea sunt mesajele automate care sunt trimise utilizatorilor după ce se abonează la lista dvs.

Folosiți secvența de e-mail pentru a construi o relație cu abonatul.

Fii autentic și transparent!

Și transmite-ți călătoria. Utilizați răspunsurile prin e-mail și click-urile pentru a vă segmenta lista. De exemplu, dacă cineva face clic pe un anumit link, a arătat clar un interes pentru ceva. Etichetați abonatul pentru a-l comercializa ulterior.

Dacă cineva cumpără, etichetați-l ca si cumpărător. Identificarea cumpărătorilor și a intereselor abonaților dvs. este imensă pentru segmentare.

Când trimiteți transmisiuni, împărțiți testul. Testează totul, de fapt, nu știi niciodată cu adevărat ce va fi cel mai eficient până nu apeși pe trăgaci și îl testezi cu adevărat. Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți la ce răspunde publicul dvs. mai bine, făcându-vă un comunicator mai bun și mai capabil să vindeți clienților dvs.

A fi fondatorul unui start-up este deja o provocare în sine, deoarece se confruntă cu situații diferite: capacitate monetară și cunoștințe de a demara o afacere, supraviețuirea concurenței, o economie deja volatilă și o piață adesea în schimbare și imprevizibilă. De aceea trebuie să luați măsurile necesare pentru a putea susține creșterea companiei dvs. Dacă sunteți un start-up, încă din primele etape ar trebui să aveți în vedere să aveți diverse strategii care să vă permită să vă mutați mai departe compania, să înțelegeți piața pe care doresc să o pătrundă, să știți cum vor intra și cum veți ajunge la clienții dvs.

  • Căutați să fiți relevant pentru clientul dvs.

Are totul de-a face cu ceea ce este remarcabil, important și semnificativ, deoarece este durabil în timp. Pentru ca acest lucru să se întâmple, păstrați întotdeauna peisajul clientului.Trebuie să înțelegeți că clienții și-au schimbat obiceiurile, au o gamă mai mare de opțiuni de cumpărare, sunt mai conectați și sunt multicanal. Încercați să fiți mult mai empatici cu ei, punându-vă întrebări de genul:

  • Care este cel mai bun mod de a rămâne aproape de ei?
  • Care este canalul de comunicare pe care îl utilizați cel mai frecvent?
  • Ce probleme se confruntă în prezent? Produsele sau serviciile dvs. îi ajută să-și rezolve vreo problemă?
  • Care este valoarea pe care o acordați produselor și serviciilor dvs.?
  • De ce te aleg clienții tăi?

Spune ce crezi

Contact Us

Student Atreprenor

Aleea Mihail Sadoveanu nr.3
contact@studentantreprenor.ro